de dag van vertrek - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van estherenmareilleinaustralie - WaarBenJij.nu de dag van vertrek - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van estherenmareilleinaustralie - WaarBenJij.nu

de dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2012 | Nederland, Voorschoten

Vandaag is het zover. Na maanden lang voorbereiden en dagdromen is de dag dan eindelijk gekomen. Vanavond vertrekken we naar Australië!
Vanmorgen heb ik (Esther) de laatste dingen ingepakt en de kamer opgeruimd. Je backpack inpakken klinkt makkelijker dan het is, want wat neem je mee voor een halfjaar? en zo'n ding is toch veel kleiner dan je denkt. Uiteindelijk past alles en is mijn tas rond de twaalf kilo (11.4 om precies te zijn) en past hij dicht zonder er op te hoeven zitten. Mareille's tas is rond de 13 kilo wat nog best meevalt voor de schoonheidsproducten die ze allemaal mee heeft :P.
Vanmiddag gaan we nog even sporten en we zorgen dat we om half 5 op Schiphol zijn. Daar worden we uitgezwaaid door een groepje vrienden en familie. Natuurlijk gaan we iedereen heel erg missen maar gelukkig leven we in 2012 en zijn er verschillende manieren om contact te houden.
Op deze blog kun je avonturen lezen die we hebben meegemaakt. We proberen minstens 1 keer in de 2 weken wat te schrijven maar we weten nog niet of we overal internet hebben natuurlijk. Volgens mij kun je je ook abonneren op onze pagina en dan krijg je mailtjes als er weer wat nieuws is (maar dat weet ik niet zeker).

Liefs Esther (en een zenuwachtige) Mareille

  • 28 Augustus 2012 - 12:12

    Paulien:

    Hee ladies! Spannend spannend, heeeeel veel plezier, hopelijk hebben jullie een fijne vlucht :) Jammer dat ik jullie niet kan komen uitzwaaien, maar ik zal mijn knuffels overbrengen via de andere roomies! Ik heb me idd aangemeld met mn e-mail adres, dus als jullie iets schrijven krijg ik dat meteen in mn inbox! xxxx

  • 28 Augustus 2012 - 15:34

    Caroline Heijer:

    Lieve Esther en Mareille,
    Ik wens jullie een heel goede reis, vandaag en de komende 5 maanden! En jij, wij thuisblijvers kunnen ons via de knop 'blijf op de hoogte' (bij mij aan de linkerkant, onder jullie foto) je emailadres opgeven, dan lijkt het erop dat je automatisch een mailtje krijgt als jullie iets nieuws schijven.

  • 29 Augustus 2012 - 20:03

    Marcia:

    Lieve meiden,
    Als het goed is zijn jullie nu ongeveer aangekomen. Aan de andere kant van de wereld!! Ik ben heel benieuwd naar al jullie avonturen. A once in a lifetime opportunity. Have fun :)
    X Marcia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorschoten

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 November 2012

week 5 & 6

01 November 2012

Week drie en vier

07 September 2012

Week een en twee

28 Augustus 2012

de dag van vertrek

Actief sinds 18 Aug. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 2327

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: